bloggen-om-livet

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av Madeleine Barklund - 24 juni 2014 21:36

Jag mår väldigt bra av att få inspirera andra men det är också skönt att bli inspirerad. Idag läste jag om en tjej som endast är 20 år gammal men redan hunnit gå igenom en hel del tuffa saker. Hon mår inte helt bra ännu men hon har en stark livsvilja och skrev i sitt inlägg att det går att leva livet även om man har/haft det tufft!

Det var väldigt glädjande och inspirerande för mig att läsa:) Jag håller ju helt och hållet med och jag vet ju själv av egen erfarenhet att det är sant. Jag vet ju att med livsvilja kommer man långt! Med detta hoppas jag att kunna inspirera andra till att kämpa och aldrig ge upp, oavsett hur tufft det är eller har varit. Vill du leva så kan du göra det och det går att få det att vända. Klarar man det inte själv så försök finna hjälp, ge inte upp där heller. Finn livsvilja och du kommer att börja bli stark!:)

Jag tycker ändå efter allt jag gått igenom att livet är värt att leva och mitt motto är att med varje dag kommer nya möjligheter :)

/M.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards